Service is onze kracht!

Bij het team van d&b staat service hoog in het vaandel. Dat vinden we belangrijk en logisch. Elke printopdracht is namelijk urgent. De unieke producten die we aanbieden staan gelijk aan de unieke service die we verlenen. Met onze serviceovereenkomst willen we niet alleen het beste uit onze printers halen, maar ook uit onze klanten.

Jij wilt je richten op je kerntaken, waaronder het snel en zorgvuldig (en soms buiten kantooruren) produceren van drukwerk. Het team van d&b begrijpt dit en staat voor je klaar:

  • met onze telefonische helpdesk die ma t/m vr 13 uur en za & zo 12 uur per dag bereikbaar is en die antwoord kan geven op al je printer gerelateerde vragen
  • met jaarlijks de ‘Algemene Periodieke Service’ (APS) waarbij je machine grondig wordt gecheckt en we een bijbehorend advies geven
  • met snelle en praktische hulp bij storingen
  • met tijdelijke oplossingen als je printer onverhoopt even niet verder kan

Neem voor meer informatie contact met ons op via 036 549 05 80, of klik hier

db-serviceteam-Medium
db-service-Medium
 

Hulp op afstand

Voor hulp op afstand door één van onze technici klikt u op onderstaande link.

Hulp op afstand voor Windows:

Download AnyDesk

Hulp op afstand voor macOS:

Download AnyDesk