Tja…… dan is de dag dat je wist dat die zou komen.

Een verhuiswagen voor de deur waar 2 enorme apparaten uitkwamen. Een uurtje later 2 techneuten die alles in- en aan elkaar zetten. En het is een heel gevaarte kan ik je verzekeren; ik heb hem al eens onze wasstraat genoemd. De kaarten maken een behoorlijke reis door de printer.

Uiteindelijk nadat alles geïnstalleerd was, uitleg gekregen over de werking ervan.
De 3 P’s moesten we goed onthouden. En omdat ik hardnekkig sommige stappen in een programma vergeet heb ik snel een aantekenboekje erbij gehaald en de uitleg beknopt opgeschreven. In eerste instantie de basis principes.
En dan zijn de experts weg en sta je er alleen voor. Een groot touch screen die in de lucht hangt en tot je beschikking staat en de aantekeningen in de hand.
Het is echt wel wennen. Het is ook echt wel spannend.

In het begin wat moeite om nieuwe papierformaten in te voeren terwijl we toch echt alles deden zoals het moest. Gelukkig kon de help-desk op afstand het probleem verhelpen. (Een foutje met de programmatuur geloof ik, wij hadden het in ieder geval wel goed gedaan ………)

En nu zijn we een paar weken verder. Het wordt steeds wat makkelijker en gewoner.
Maar de aantekeningen over hoe het ook al weer ging zijn binnen handbereik.
Maar wat een mooie afdrukken. Zwart is ook echt zwart. De kleuren spreken ook veel meer. Meer diepte, meer scherpte. Toch dezelfde kaart ook nog even op de oude printer afgedrukt. En wat een verschil. Van wat meer dof naar heel veel meer sprankelend. En wat een snelheid. Het afdrukken op de oude printer duurde dusdanig dat je deze gelijk kon vouwen. En nu………forget it. Het gaat echt snel.
Waar je in het begin heel veel moeite moest doen om een liturgie goed af te drukken met de bijbehorende pagina’s, moest vouwen en moest nieten, is deze printer een genot. “Hij schijnt bijna zelf te kunnen denken”. De liturgie zoals je die krijgt aangeleverd als printopdracht geven, omslagpapier en binnenpapier in de bak en even later heb je een keurige, gevouwen liturgie met ook nog een nietje erin. 2 zelfs.

Het kost wat………. Het is een groot apparaat……. De ventilatoren zijn ook niet fluisterstil…… Het opwarmen duurt wat langer.
Maar de kwaliteit en de snelheid maken een heleboel goed. Blij mee !!!

Wat onze klanten zeggen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

‘d&b geeft een uitvaartondernemer enorme zekerheid voor het zelf aanbieden van rouwdrukwerk.’

Simon Hordijk - De Varenhof Uitvaartzorg

Jeroen Brakke - Maet Advocaten

'Onze ervaringen met d&b zijn super goed. De service is perfect. Het apparaat piept, wij geven één telefoontje en d&b lost het op.'

Jeroen Brakke - Maet Advocaten

‘d&b ontzorgt ons op het gebied van rouwdrukwerk. Voor ons is het het meest efficiënt om het drukwerk (rouwkaarten, liturgieën, dankkaarten) in eigen beheer te hebben, omdat er interessante marges op zitten. d&b leidt onze medewerkers op het gebied van Adobe InDesign op en de uitvaartleiders kunnen de opmaak zelf in vrije uitloopuren verzorgen.'

Henk Visser - Nijboer Uitvaartzorg

'Voorheen had ik een printer staan, via een ander bedrijf, maar ik heb besloten om de service en supplies bij d&b af te nemen. Bij d&b heb ik het gevoel dat je op gelijk niveau zit als je zaken doet. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Het zijn leuke mensen en binnen het bedrijf zijn er korte lijnen voor contact. Ik zou d&b zeker aanbevelen, ze hebben meer feeling en service met hun producten dan een doorsnee officedealer.'

DC Grafimedia

Tim van Oosten - The Lux

'Als de toners op zijn, hebben we binnen een dag nieuwe toners in huis en de technische dienst hebben wij niet nodig, want hij doet het altijd, top.'

Tim van Oosten - The Lux

Tja…… dan is de dag dat je wist dat die zou komen.Een verhuiswagen voor de deur waar 2 enorme apparaten uitkwamen. Een uurtje later 2 techneuten die alles in- en aan elkaar zetten. En het is een heel gevaarte kan ik je verzekeren; ik heb hem al eens onze wasstraat genoemd. De kaarten maken een behoorlijke reis door de printer.Uiteindelijk nadat alles geïnstalleerd was, uitleg gekregen over de werking ervan. De 3 P’s moesten we goed onthouden. En omdat ik hardnekkig sommige stappen in een programma vergeet heb ik snel een aantekenboekje erbij gehaald en de uitleg beknopt opgeschreven. In eerste instantie de basis principes. En dan zijn de experts weg en sta je er alleen voor. Een groot touch screen die in de lucht...

Bouwinus Kadijk, Hulzebus Uitvaartverzorging Groningen

'd&b heeft een goede service en een mooie collectie OKI printers.'

Monuta Haveman

'Aan de hand van zeer goede ervaringen toen wij nog in loondienst werkten kochten wij na de start van onze eigen uitvaartonderneming vier jaar geleden onze eerste printer bij d&b. Deze maand hebben wij er drie printers bijgekocht waarvan één met ‘finisher’ om automatisch liturgie- en programmaboekjes te kunnen printen, vouwen & nieten. Wederom top advies & keurige installatie. Waarom hebben wij gekozen voor d&b: kleinschalig, eerlijk advies, korte lijnen, al jaren dezelfde betrokken medewerkers en zeer goede service.'

Jacco van der Laarse & Jaap van der Maarl, Uitvaartzorg De Meer Hoofddorp.

'Het ging niet alleen om een printer, maar om training en ondersteuning'

Rob IJntema - Gooische Uitvaartverzorging

Rob van Puffelen - Dijkstra & van Puffelen

'De printer is super betrouwbaar, maar het aller prettigst vind ik dat ik d&b kan bellen voor supplies en dat ze er dan de volgende dag zijn.'

Rob van Puffelen - Dijkstra & van Puffelen