'De kwaliteit van het drukwerk is erg goed, ik print folders, flyers, menukaarten etc, een perfecte printer is het. De printer maakt een stuk minder lawaai en hij ruikt minder, hij is eigenlijk net zo simpel als iedere andere printer, alleen de kwaliteit is een stuk beter.'

Wat onze klanten zeggen

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

'Voorheen had ik een printer staan, via een ander bedrijf, maar ik heb besloten om de service en supplies bij d&b af te nemen. Bij d&b heb ik het gevoel dat je op gelijk niveau zit als je zaken doet. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Het zijn leuke mensen en binnen het bedrijf zijn er korte lijnen voor contact. Ik zou d&b zeker aanbevelen, ze hebben meer feeling en service met hun producten dan een doorsnee officedealer.'

DC Grafimedia

'Aan de hand van zeer goede ervaringen toen wij nog in loondienst werkten kochten wij na de start van onze eigen uitvaartonderneming vier jaar geleden onze eerste printer bij d&b. Deze maand hebben wij er drie printers bijgekocht waarvan één met ‘finisher’ om automatisch liturgie- en programmaboekjes te kunnen printen, vouwen & nieten. Wederom top advies & keurige installatie. Waarom hebben wij gekozen voor d&b: kleinschalig, eerlijk advies, korte lijnen, al jaren dezelfde betrokken medewerkers en zeer goede service.'

Jacco van der Laarse & Jaap van der Maarl, Uitvaartzorg De Meer Hoofddorp.

‘Voor onderscheidend rouwdrukwerk is de beste printer een must.’

Koop Geersing - Yarden & Geersing

‘d&b ontzorgt ons op het gebied van rouwdrukwerk. Voor ons is het het meest efficiënt om het drukwerk (rouwkaarten, liturgieën, dankkaarten) in eigen beheer te hebben, omdat er interessante marges op zitten. d&b leidt onze medewerkers op het gebied van Adobe InDesign op en de uitvaartleiders kunnen de opmaak zelf in vrije uitloopuren verzorgen.'

Henk Visser - Nijboer Uitvaartzorg

'Voorheen was ik met handen en voeten gebonden aan de grotere machines van Xerox. Maar door de behulpzame en vriendelijke mensen van d&b zag ik dat het ook anders kan. d&b is goed bereikbaar en denkt in oplossingen. Mijn ervaring rondom mijn OKI 9541 is goed. Een printer is net een 'mens'; je moet ze voeden en hebben onderhoud nodig en ze doen niet altijd wat je verlangt.'

Fred Meijers - Art Graphii

Tim van Oosten - The Lux

'Als de toners op zijn, hebben we binnen een dag nieuwe toners in huis en de technische dienst hebben wij niet nodig, want hij doet het altijd, top.'

Tim van Oosten - The Lux

'd&b heeft een goede service en een mooie collectie OKI printers.'

Monuta Haveman

'De OKI printer was de enige printer die dik papier goed kon afdrukken. Ook na aankoop van de printer is d&b goed bereikbaar voor vragen of in het geval van storingen. Als er problemen zijn met de printer, lossen zij dit snel op.'

Cantique

'Het ging niet alleen om een printer, maar om training en ondersteuning'

Rob IJntema - Gooische Uitvaartverzorging